NAJČASTEJŠIE OTÁZKY A ODPOVEDE
V Honeylande máme tieto možnosti dopravy:
- Kuriér SK – GLS: Prostredníctvom kuriérskej spoločnosti GLS balíček posielame vrámci celého Slovenska do 24 hodín od objednania, ak máme tovar skladom. Pri objednávke nad 90 Eur je doprava ZDARMA.
- Kuriér Bratislava: Expresné doručenie objednávky vrámci Bratislavy do 24 hodín od objednania pri tovare skladom. Pri objednávke nad 25 Eur je doprava ZDARMA.
- Kuriér Bratislava – okolie: Expresné doručenie objednávky do 24 hodín od objednania pri tovare skladom. Doručujeme do miest: Rovinka, Dunajská Lužná, Kalinkovo, Hamuliakovo, Šamorín, Kvetoslavov, Hviezdoslavov, Miloslavov, Alžbetin Dvor, Most pri Bratislave, Štvrtok na ostrove, Malinovo. Pri objednávke nad 25 Eur je doprava ZDARMA.
- Kuriér Sereď: Doručenie objednávky 2-3x za mesiac vrámci mesta Sereď, termín doručenia včas oznámený. Pri objednávke nad 25 Eur je doprava ZDARMA.
- Packeta: Doručenie objednávky na vami vybrané výdajné miesto.
- Osobný odber: Možnosť vyzdvihnúť si objednávku v Bratislave, časť Petržalka – Slnečnice počas celého týždňa, termín vyzdvihutia po dohode.
Ponúkame tieto možnosti platby:
- Platba kartou prostredníctvom online platby
- Platba na dobierku
- Platba v hotovosti pri prevzatí – platí pre kuriéra Bratislava, Bratislava – okolie, Sereď a osobný odber.
Nie, v našom e-shope môžete nakupovať aj bez registrácie vyplnením základných údajov o Vás a mieste doručenia. Registrovaným užívateľom však plynú viaceré výhody, ako sú jednoduchý prístup k uskutočneným objednávkam, prehľad o minulých objednávkach.
Áno, posielame tovar aj do zahraničia. V tomto prípade je potrebné počítať so zvýšenou cenou za dopravu tovaru. Pre viac informácií nás prosím kontaktujte.
Ak je tovar označený na sklade, odosielame ho do 24 hodín od pripísania platby na náš účet. Ak je tovar označený na objednávku, odosielame ho štandartne do 10 pracovných dní od potvrdenia objednávky, ak nie je pri tovare uvedené inak. V tomto prípade je vždy dobré informovať sa na konkrétny produkt na našej mailovej adrese.
Všetky dôležité informácie pre vybavenie Vašej reklamácie nájdete v reklamačnom poriadku.
Pre bližšie informácie nás neváhajte kontaktovať e-mailom, prípadne telefonicky. Radi Vám poradíme.
Áno, pokiaľ objednávka nebola ešte vyexpedovaná. Kontaktujte nás telefonicky alebo e-mailom.
Áno, samozrejme. Objednaný tovar si môžete prísť vyzdvihnúť osobne v Bratislave, časť Petržalka Slnečnice (presnú adresu dostanete SMS správou po vybavení objednávku, ktorú si chcete osobne vyzdvihnúť)
Ak Vám poškodený tovar priviezla naša partnerská kuriérska spoločnosť, kontaktujte nás a záležitosť okamžite vyriešime k Vašej spokojnosti.